Okulumuz öğretmenlerinden Selçuk Eleser'in kuruculuğunu yaptığı ve 2019-2020 eğitim-öğretim yılında hem Ulusal Kalite Etiketi hem Avrupa Kalite Etiketi ödülüne layık görülen İnsanca, Pek İnsanca Projesi bu yılda çok geniş bir katılımcı sayısı ile (19 ülkeden toplam 51 proje paydaşı) faaliyetlerine başladı.
İnsanca, Pek İnsanca Projesi çalışma planı Milli Eğitim Bakanlığı Öğretim Programı içerisinde yer alan "Değerler" ve "Yetkinlikler" bölümünü esas almıştır. Bu doğrultuda çalışmalarını Toplum Hizmeti, Sosyal Sorumluluk , Teknolojik Entegrasyon ve Öğrenme-Öğretme yaklaşımları olarak dört aşamada gerçekleştirmektedir.
Öğrenciyi merkeze olan İnsanca, Pek İnsanca projesinde; proje tabanlı öğrenme, işbirliğine dayalı öğrenme, aktif öğrenme, yaparak yaşayarak öğrenme, problem çözme, eleştirel düşünme, tasarımlama becerileri yanı sıra değerler eğitimi, kültür aktarımı, özdenetim, empati, teknolojik yetkinlikler ve yenilikçi birçok yaklaşım ağırlıklı olarak ele alınmaktadır.
Projenin ilk bölümü eğitimcilerin eğitimine ayrılmış olup, bu kapsamda (Öğrenme Çantam) düzenli olarak alanında uzman eğitmenlerce öğretmenlere eğitimler verilmektedir.